تعزیه

قدیر لطفیپور کارگردان تعزیه ضربت خوردن امام علی (ع) روز شنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایش که ضربت خوردن مولای متقیان را شرح میدهد به مدت ۶ شب از ۲ الی هفت خرداد اجرا میشود.
وی افزود: عشق به امیرالمومنین علی علیه السلام در بین مردم ایذه باعث شده است که در شبهای گذشته استقبال خوبی از این نمایش به عمل بیاید و امیدواریم در شبهای باقیمانده نیز این استقبال ادامه داشته باشد.
این کارگردان ایذهای در ادامه گفت: تالار رودکی ایذه میزبان برگزاری این نمایش تعزیه است و از همشهریان برای تماشای این تعزیه دعوت می شود.
وی افزود: این نمایش با سرپرستی گروه هنری سایه و همکاری انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه روی صحنه رفته است.
شهر من...ما را در سایت شهر من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143